niedawno z bratem zastawialismy sie nad m5 ale w e34..
wniosek? lepiej kupic z motorem 4.0 (286km) bo znacznie tansze w kosztach i zakupie a osiagi nie wiele gorsze..
286KM a 400KM to niewielka różnica?? Większa niż myślisz.
A wybór między 540 a M5 to tak jak wybór między koniem do ciągnięcia bryczki/furki a koniem wyścigowym. Inny sznyt, inna klasa.
czytajmy uwaznie, pisalem o e34 :wink:
540 a m5 w e39 to spora przepasc...
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
STI wydał 65tyś zł,
To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
z jednej strony tak,ale z drugiej... ja w 540i w 10miesiecy poza paliwem- hamulce przód, tył,opony i felgi nowe 17tki, sporo elementów układu przeniesienia napędu, w sumie coś koło 30tyś mnie kosztowało, a auto kupiłem idealne i zrobiłem nim tylko 12tyś km :wink:
Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
STI wydał 65tyś zł,
To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
Wcale nie trzeba zmieniać opon w STi co tydzień żeby średnie koszty utrzymania (serwis, części, paliwo, opony, ubezpieczenie, itd.) wychodziły miesięcznie ~5kzł.
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Jabar kiedyś pisał,że przez 1rok na ekslopatacje
STI wydał 65tyś zł,
To zalezy co kto oczekuje od auta, Jabar opony zmienial co weekend, do auta byla dolozona masa pierdol za kupe kasy to nie ma sie co dziwic
Wcale nie trzeba zmieniać opon w STi co tydzień żeby średnie koszty utrzymania (serwis, części, paliwo, opony, ubezpieczenie, itd.) wychodziły miesięcznie ~5kzł.
I wcale nie trzeba mieć STI żeby takie koszty generować.
Moj stary swego czasu zwykłym mietkiem E-klasse w benzynie przejeżdżał miesięcznie 4000pln i innych kosztach nie wspominając.
I wcale nie trzeba mieć STI żeby takie koszty generować.
Moj stary swego czasu zwykłym mietkiem E-klasse w benzynie przejeżdżał miesięcznie 4000pln i innych kosztach nie wspominając.
Ale Ty piszesz o koszcie paliwa który zależy od przebiegów, a ja o takich 'drobiazgach' jak komplet hamulców na przód (przy korzystaniu z osiągów zużywają się baardzo szybko) za jedyne 4000zł czy amortyzator za 1300zł. Ceny części do M5 będą podobne.
. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz